Ahad, 8 April 2012

hish....

Assalamualaikum.huhu.. hari ni tak sempat nak update entry macam hari lepas-lepas. Tiba-tiba pula member ada keluar tengah hari tadi, sedang aku syok buat sticker. huhu.. penat betul baru je balik beberapa jam yang lepas.Maaf ya CKJ tak dapat nak melakukan aktiviti blogwalking malam. penat seh.. dont worry CKJ akan balas kunjungan dan komen-komen anda nanti. >_ < thanks sebab sudi skodeng kat blog ni. :)

Mood aku kurang ok sikit ar hari ni. lappy aku buat hal lagi! nasib baik tak ganggu aku untuk blogging dan buat benda-benda lain. cuma desktop aku dia punya background jadi warna hitam. Window  is not genuine... adeh.. benda ni lagi! nampak sangat dia window ciplak.. huhu.. Aku baru je format lappy ni 5 bulan yang lepas! tup tup hari ni buat hal! ceh, rasa macam kena tipu je dengan apek yang betulkan lappy aku ni! (geram pula rasanya) tak kan la sebab aku kerap buka internet. agak-agak la kan? huhu.. susah hidup aku kalau tak de lappy weh.. huhu.. Stress~~~

Ok la mau tidur mata aku pun da macam panda da ni.. hehehe.
(comel juga kan panda? >_< )

*p/s : ada sesiapa yang tau tak macam mana nak buat dengan lappy CKJ tu.. ? huhu..


22 ulasan :

  1. wa'alaikumussalam... penat? rehat3~ ta pe~ ada masa nanti boleh BW :) insyaAllah ^^

    mud kurang? oh! sebab lappy! cis lappy! haha.....taktahula pula kene buat apa..maaf~

    have a nice sleep :)

    BalasPadam
  2. Salam..dik kayjue, sabar ye dik.. akak pun tatau camna nak bantu..

    BalasPadam
  3. ok penyelesaian dye ada...salah satunya...format balik...lps format tu jgn update dr window...sbb lps format window suma tak genuine

    BalasPadam
  4. Salam ckj..sini sy tlg baiki laptop tu..hehe..kdg2 windows xori jadi mcmtu sbb xmatikan auto updater windows tu..bila psg intrnt, jadilah mcmtu..

    sabo jelah k..bykkan rehat:)

    BalasPadam
  5. wa'alaikumussalam...kayjue, banyak2 sabar ye.. format balik je lappy tuhh :)

    BalasPadam
  6. huh? ammm :( huhuhu. btw thanks yee sticker tuu . comel sgt2. fiqa suka ^^.
    hehehe CKJ memang comel :P

    BalasPadam
  7. Sabar...ada rezeki boleh beli hihihi

    BalasPadam
  8. sy pon nga stress nan lp yg dh sparuh abad umonye nih . hahaha ! nak tuka tp tade duit . huhuk

    BalasPadam
  9. BELI BARU JER,LEPAS TU MAKE SURE INSTALL YG ORI YER..HEHEHE

    BalasPadam
  10. it's ok kak Tyntha Lana.. thanks sebab prihatin.. :)

    BalasPadam
  11. thanks Jahidih Saili atas pemberitahuanya.. huhu.. thanks sebab prihatin.. :)

    BalasPadam
  12. hehehe.. ok Detective Fiqa.. thanks.. mane tau ckj comel huh?

    BalasPadam
  13. huhu.. insya Allah bila da berkerja kak Cik Rose Cute..

    BalasPadam
  14. tau tak pe -SUPERGIRL-... nak tunggu kaya tah bila.. kan?

    BalasPadam
  15. owh, klau baru format lappy, turn off jaa windows update tu.. klau x bila sampai wktu tertentu mmg popup not genuine tu, huh...

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)