Ahad, 15 April 2012

Kebesaran dan Kekuasaan Nya

Assalamualaikum. Kemarin  CKJ buka youtube, CKJ ingat nak cari video-video klakar mau hiburkan hati yang hati lara ini. Tengah seacrh punya seacrh, agaknya Allah bagi petunjuk kat CKJ cara untuk tenangkan diri dengan melihat dan mensyukuri Kebesaran dan Kekuasaan Nya. Syukur Alhamdulillah CKJ dapat apa yang hati CKJ mau. Malah lebih daripada itu. Jum rasai apa yang CKJ rasa lepas tengok video ni.


Subhanallah... ! Bayi tu sujud bila ayat Al Quran dibacakan. Allah Maha Hebat! 

36 ulasan :

  1. Di alam rahim ke? Subahanallah, tak mustahil, sebab bayi hatinya bak kain putih tanpa secalit noda.

    BalasPadam
  2. pernah tengok ni.. sungguh taksub... Allah maha Besar

    BalasPadam
  3. ehh, bb tu dok diam2 sambil sujud ^^

    BalasPadam
  4. Subhanallah..sungguh indah ciptaan Allah S.W.T..kejadian ini serba sedikit dapat membantu menginsafkan diri kita siapa kita.

    BalasPadam
  5. Subhanallah.. Sebak dgn diri sndiri.. Kdang2 trleka dgn prbuatan sndiri.. Sedangkn bayi yg tak mmpu fkir taat dgn printah Allah SWT.. Trima ksih ats prkongsian!

    BalasPadam
  6. subahanallah . Allah maha Besar

    BalasPadam
  7. subhanallah :') hana dh pernah tgok video ni.. first time tgok mmg rasa kagum sgt.. :')

    BalasPadam
  8. subhanallah..banyak lagi kebesaran Allah y kita tak tahu =)

    BalasPadam
  9. Salam..Allah..tertido lak akak tdi..penat la..

    Kayjue, semoga lara dihati lekas pergi.. tima kasih share video ni..ni pun 1st time akak tgk.. :)

    BalasPadam
  10. subhanallah...sesungguhnya ciptaan allah swt tiada tandingannya..

    BalasPadam
  11. subhanallah .. Allah itu maha besar

    BalasPadam
  12. Subhanallah, dah byk cara Allah tunjukkan kekuasaan-Nya, cuma kita je yg cepat lupa.

    BalasPadam
  13. yup dalam perut etuza... betul tu.. bayi hatinya umpama kain putih..

    BalasPadam
  14. tu la diam 2 je caliph shuriken.. sebab dia dapat ketenangan.. ^^

    BalasPadam
  15. betul Azhafizah[フィザ].. ckj pun dapat rasai keinsafan tu muncul..

    BalasPadam
  16. sama-sama Sis AI... syukur Alhamdulillah..

    BalasPadam
  17. betul tu opie.. banyak.. kadang-kadang kita tak perasan pun..

    BalasPadam
  18. da pergi da kak Tinta Lana hehe.. sama-sama kak..:)

    BalasPadam
  19. Subhanallah!! terharu tengok video baby tue...

    BalasPadam
  20. Che rosliza Che mat : sama la masa ckj first time tengok kak.. :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)