Selasa, 10 April 2012

Minggu-minggu terakhirku

Bulan April ni, secara automatic nyer tempoh praktikal aku hanya tinggal lebih kurang 6 minggu saja lagi aku di ANDKL... :) 

Alright, untuk minggu ni sepatutnya aku da tukar kat bahagian lain.. tapi macam biasalah, disebabkan bos tak de aku tak dapat nak tukar ke bahagian. Sebabnya, aku memerlukan cop dan autograf mereka. Lagi pun bos ada pesan kat aku masa nak tukar kat bahagian lain tu, kena jumpa dia dulu Jadi aku tunggu je la. Da takdir...  aku pun dah malas nak stress-stress. 

Kak Rusma asyik tanya je bila aku mau naik tingkat 4 balik. huh.. selagi bos tak menghadirkan diri di pejabat selagi tu aku tersepit di sini. adeh... tak pe lagi 6 minggu je la.. sabar ea wahai diriku yang comel.. >_< pujuk diri sendiri supaya senyum. :) ok that's all. Assalamualaikum. 



28 ulasan :

  1. Salam..

    ANDKL? shortform tuk pe tu dik? hehe. dik kayjue amik dip ek?course?

    BalasPadam
  2. wa'alaikumussalam. hehe. dia sabarla~ heehhehehe.. comel3 >,<

    BalasPadam
  3. lepas ni buat report plak... hehee xD

    BalasPadam
  4. Thanks Cik Anis.. :) tengah sabar ni sebab nak nampak comel.. hehe.. :P

    BalasPadam
  5. Tyntha Lana : Access Network Development Kuala Lumpur hehe..
    yup kak lana dip.. kos electronic eng. in communication..

    BalasPadam
  6. 6 minggu tu sekejap je. sobar2! :)

    BalasPadam
  7. thanks anNaqia.. tengah sabar ni.. supaya nampak comel sentiasa.. :)

    BalasPadam
  8. ~sabar,sabarla cik sabariah.~hehe..:P

    BalasPadam
  9. teringat masa prktikal dulu, nak cepat2 abeh sbb rindu nak masuk stdy balik. tp bila dah stdy, t'ngat nak prktikal plak.haha
    macam2.

    BalasPadam
  10. layan jaa intern ni ^^

    *ehh, CKJ student elec comm?
    dulu sy pnah study course ni, hikk...

    BalasPadam
  11. wah mesti dah eksaited nk habis ni :D

    BalasPadam
  12. bersabar menunggu ye CKJ..nak eskem buat pengubat dukalara (=

    BalasPadam
  13. besh nyer~~memang sonok abes prak..hik3

    BalasPadam
  14. Salam ckj. wah..lama gak 6minggu tu..hehe..ckj berpraktikal dgn kerajinan maksimum k :)

    BalasPadam
  15. betul3 Dalila Diela... pelik2 je rasa macam2.. huhu..

    BalasPadam
  16. tu caliph shuriken.. layan je ar ni..

    yup budak comm... ye ker? wah ada geng ni.. hehe..

    BalasPadam
  17. tu la lame juga ea kalau di fikir2kan balik.. thanks Jahidih Saili atas semangatnyer.. >_< yeah!

    BalasPadam
  18. Alahai! kesiannya...sabar ya jue...

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)