Khamis, 26 April 2012

Tali Seliparku Ghaib

Assalamualaikum. hahaha. ckj rasa macam nak tergelak bila letak tajuk entry macam tu. haha.. Bukan selipar ckj la.. Juz ckj mau share tentang selipar. Tengok ni.. 


Mana tali dia? Ghaib.. hehe.. ada tapak je. Yang ckj tau selipar ni dibuat daripada getah yang boleh melekat pada tapak kaki. Sebab tu la boleh pakai. tengok ni..


Agak-agaknya ada tak jual selipar ni kat Malaysia? Setakat ni ckj tak pernah jumpa lagi kedai yang ada jual selipar ni.

*p/s : ada yang teringin nak jadikan selipar ni selipar harian? :P

56 ulasan :

  1. Kalau saya pakai, confirm tercabut bila jalan. Hahaha.

    BalasPadam
  2. Salam.

    hah, betoi ka ni? len cam je, hahaha.

    kai dlm bilik boleh la ni, kai kat luar, cam togel semacam je,hahahah

    BalasPadam
  3. Hebat ! ummm kalau gam dia habis macam mana huhuhu.... kelakar la selipar ni :D

    BalasPadam
  4. Yg pasti, akn rsa sgt janggal! Rsa pelik pun ada.. Tp klu pkai stokin dgn slipar ni, msti org fkir kita pkai stokin je jalan2, wakaka!

    BalasPadam
  5. pelik je...boleh guna ke tak la nanti. kalau betul2 ada, mmg dpt mengatasi masalah selipar putus la lps ni. huhu...

    *kawan lana :)

    BalasPadam
  6. pelik juga lah ya, magnet tapi macamana arh! atau magic semata2

    BalasPadam
  7. kalau ada nak jugak beli. hehe.

    BalasPadam
  8. uikks.. cmner bole melekat plak? huh...

    BalasPadam
  9. klu ada.zana pun nk jugak la haha..

    BalasPadam
  10. apa nama selipar cmni ckj? menarik betol! hehe

    BalasPadam
  11. wahh...menarik...tapi mesti rasa janggal nak pakai ...dan tak selesa...huhu..

    BalasPadam
  12. makin canggih selipar zaman sekarang ni..agak2 pasir tak lekat ke?

    salam perkenalan..

    BalasPadam
  13. wahhh memang menarik !
    teringin gak nk ad seliper cm tu hikhik

    BalasPadam
  14. owh, jenis yg melekat kat tapak kaki eh? ok, curious... haha

    BalasPadam
  15. dua singget dua singget dua singget!!! meh pakat beli ;P

    BalasPadam
  16. hehe..kreatif tp sy xnak beli..hehe..nk yg biasa tu jg :)

    BalasPadam
  17. STYLO HABIS..KALAU ADA DI KUCHING NAK JUGAK KAK BUI BELI

    BalasPadam
  18. aik.. mcm pelik pulak. klo terlekat cmne nak tggl kn.. hehe


    p/s: border yg mana sis? yg warna pink tu ke ?

    BalasPadam
  19. hehehe..kalau ada di malaysia akk pun nak beli..hihi..

    tapi kalau lembu kejar mesti tinggal kan?hahaha


    datang dari segmen yang sama :) jemput singgah blog saya pulak ye..


    done follow :)

    BalasPadam
  20. eh maaf ..salah pos "datang dari segmen yang sama" tu..hehehe..

    actually saya dr segmen ben ashari persamaan blog tu..salah paste la..huhuhu.

    tapi takpe kan salah komen sini je ..ngeee

    BalasPadam
  21. huhu. mane ade jual selipar ni? nak jugak beli.

    BalasPadam
  22. boleh lah bagi kat aku pas nie.
    haha.. teringin nak pakai lah ~

    BalasPadam
  23. err ada ke kasut mcm ni? :D haha baru jee fiqa tahuu tauu :D

    BalasPadam
  24. wah uniknya..tk penah jumpa lagi
    tapi tak bahaya ke pada kulit

    BalasPadam
  25. wauuu , ohsemm giler selipar tuh , hahaha ..

    BalasPadam
  26. wa'alaikumussalam. macam stylo je slipa ni. huhu :D

    BalasPadam
  27. hehehe ckj pun rasa macam tu juga Ardini Izzati.. tapi tengok dia macam melekat elok je.. hehe..

    BalasPadam
  28. tukang kata : rasanya dia hanya pakai getah yang boleh melekat pada kulit..

    BalasPadam
  29. tau tak pe kakvTinta Lana hehhe.. buat selipar g tandas ok kot.. hehehe..

    BalasPadam
  30. dia guna getah Cik Anis.. memang klakar.. xde tali..

    BalasPadam
  31. hahaha.. lawak la Sis AI... tapi memang akan nampak pelik la.. hehehe..:P

    BalasPadam
  32. hehehe... ada la APAN tapi setahu ckj ada kat luar negara je selipar ni.. betul juga ea..biasa tali selipar selalu putus.hehehe..

    BalasPadam
  33. hehehe bukan magnet etuza la.. getah..

    BalasPadam
  34. hehehe.. ckj pun teringin mau beli juga Eein Azryn... :P

    BalasPadam
  35. caliph shuriken : sebab ada dia diperbuat daripada getah yang boleh melekat pada tapak kaki.. :)

    BalasPadam
  36. anNaqia : nama dia nude sandal... hehe.. lupa mau kasi tau nama selipar ni.. hehe.. memang menarik dan unic. hehe

    BalasPadam
  37. betul tu Iznie ckj pun ada bayangkan.. mesti janggal.. sebab xde tali.. hehe.. nampak pun macam er.. urm.. tah..haha..

    BalasPadam
  38. pasir? tak kot.. sebab ckj tgk pic2 iklan selipar ni dia banyak pakai atas pasir kat pantai adan.. heheh tak tau lak kalau letak pasir juga.. hehehe.. :)

    BalasPadam
  39. hehehe unik kan ♥ Cik EylaDiLLa ♥? ckj tau tak la ada jual ke tak kat Malaysia.. hehe..

    BalasPadam
  40. hehehe.. ckj teringin may tengok selipar ni depan2aisya.. memang curious ar! >_<

    BalasPadam
  41. hehehe memang kreatif orang yang reka kasut ni Jahidih Saili.. tak mau beli? pelik ya?

    BalasPadam
  42. memang stylo kak Bui Junaidi.. sesuai pakai untuk bersantai.. hehe..

    BalasPadam
  43. hehe.. er.. kena kejar lembu kak Arina Shamsul.. hehehe may be tertinggal kot.. hehehe..


    it's ok.. :P thankd kak.. alright.. :D

    BalasPadam
  44. tak tau la 9n0L4.. kat internet ada rasanya..

    BalasPadam
  45. hehehe aku mane ada selipar ni cik payung oi.. hehe..

    BalasPadam
  46. Kalau Hani pakai, confirm tercabut bila jalan. Hahaha. kalo pakai kat luar boleh menarik perhatian orang lain .. hehee

    BalasPadam
  47. tak sure la boleh tercabut ke tak Hani Shaa.. hehehe.. memang bolek menatik perhatian orang la.. sebab mereka mungkin pelik jenug duk fikr macam mana kita pakai selipar tak de tali.. hehehe..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)